Svar på frågorna

| Postat i: Emi answers, Emis days
0
Vem är din bästa vän? Har du och Felicia haft sex?
Svar: Min DATA! HAHA! Men herregud nej!
 
Ska du dansa för binta i höst? Är the voice streetdance school bra? Funderar på att börja där :)
Svar: Jag vet inte än, tror det blir Bluehill! Nja, om du bara vill dansa for fun är det en bra skola, inte om du vill satsa, de är inte så seriösa..
 
vf så fin?
Svar: Aw, varför så söt?
 
De e ingen fråga men lägg upp sminkning! :D
Svar: Haha jag skaaaaa....
 
Va ska du göra efter gymnasiet :) Och varför har du inte lagt upp bilder på ''A''? :)
Svar: Vila, jobba, åka till London & utbilda mig! Jag vet inte det har bara inte blivit så, i början ville han inte vara med på bloggen men nu är det lugnt
 
Hur orkar du blogga? Jag har alltid bloggtorka och vet inte vad jag ska skriva om eller lägga upp. Har du några tips?
Svar: Alltså jag har bloggat sen 2008 och visst har man dagar då man inte har några ideer alls. Men jag bloggar mest om sånt jag själv skulle vilja se & läsa om! ;)
 
Vf har felicia så mkt luft ?!!! O vf haru inte lagt upp foton på "A" ?:s
Svar: Öh? Se svar där uppe ;)
 
Hur atletisk är du näre gäller dans? Har sett att du kan spagat typ men kan du nåt mer? Läste på lite och i dancehall är de flesta tjejer jätteviga konstigt nog
Svar: Jag kan typ bara spagat & ta upp benet, övar hela tiden på att stå på huvudet också hehe. Ja dancehall är en skum dans egentligen, det är inte så vanligt att typ stå på huvudet och skaka rumpan haha!
 
Hittills till Svar på frågorna





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: