I've decided

| Postat i: Emis days
0
Det är snart ett nytt år. Och det året ska fanimig bli bra. Vill folk kliva ut ur mitt liv, varsågod, ska fan inte kämpa mer för tydligen släpper jag bara in arslen i mitt liv. Så ändring på det! Ska göra allt tvärtom, tänka till, tänka ett steg framåt, börja se ur nya perspektiv, på allt. Literally. Mitt förflutna, mitt nuvarande liv, mina nuvarande problem, mina ''utseende-hinder'' ska inte stoppa mig från att göra det jag vill och kämpat för. Nu jävlar, så trött på all skit.
 
Har en fin pojkvän, två underbara bästa vänner och en helt fantastisk dansgrupp. And you know what? I'm fucking happy with that! YES, I FINALLY SAID IT. Pjuh. Samhället är fucked up med alla regler, I live by my own freakin rules, förstår inte att jag alltid gått efter vad alla andra tycker och tänker. Jag ska börja vara mig själv mer än vad jag någonsin varit.
 
Allt som jag stängt inne där i mitt lilla hjärta ska få komma ut. Börja pyssla igen, läsa böcker som jag alltid älskat att göra, använda min kreativitet, bara vara EMI.
 
Peace oooooouuuuuut.
 
 
 
 
Hittills till I've decided





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: