i just miss it

| Postat i: Emis days
0
Vår sjuka humor tillsammans, våra alltid så jävla oseriösa bilder, våra internskämt. Saknar allt det där. Saknar att skicka och även få helt spontana gulliga vänskaps sms som man ser äkta vänner i filmer göra. Saknar att ha den där vännen man verkligen visste att man skulle ha tills man slutar andas, för du var verkligen det men det hela slutade så jävla fel. Och jag har så mycket ilska och sorg inom mig. Man ska njuta av livet och älska alla möjligheter men alla har rätt till att sörja och det gör jag fortfarande. Vad ska man göra med alla bilder, alla minnen, biobiljetter och videos? Ska man bara slänga det, bara för att det tog slut utan svar eller förklaringar? Jag har mått skit och gråtit mig till sömns, tagit fler jobbpass för att hålla mig aktiv och slippa tänka. Men nu har jag fått nog. Jag ska gå vidare, för jag har redan kämpat och väntat. Det är fan dags nu, tänker inte börja ett nytt år med sorg inom mig. Hell no.
Hittills till i just miss it





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: