ruined plans

| Postat i: Emis days
0
Idag hade jag feta planer, men jag vaknade upp med migrän och det blev inte av. Har typ sovit hela dagen och den bööööörjar försvinna.
 
Har lekt lite med smink och måste bara berätta en grej. Jag sminkade mig VARJE dag förut, med eyeliner, mascara och ögonbryn som var alldeles för hårt ifyllda. Nu har jag accepterat att jag är blek naturligt, jag har låtit mina ögonbryn växa och det enda jag gör när jag går hemifrån är att köra lite i slutet på ögonbrynen och solpuder eller lite rouge. Helt ärligt så trivs jag FETT bra. Sminkade mig med eyeliner och allt när jag var ute i fredags och jag kände mig inte som mig själv. Alltså åååååh nej men ni anar inte hur bra jag mår med mig själv när jag slutat överdosera med smink. Jag saknar det verkligen för jag älskar att hålla på med smink men min hy mår så mycket bättre. AH! :D Tar dock inte bilder nuförtiden för jag har inte vant mig vid denhär ''looken'' än, men det kommer :)
 
 
 
Hittills till ruined plans





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: