talang

| Postat i: Emi pics, Emis days
0
Hejsan lilla bloggen! Läget rå? Jag blev väckt av att In&Finn ringde men jag missade det samtalet, ringde upp och de ville att jag skulle jobba imorgon. Hell yesss, så i helgen har jag inge liv people! Baby ska snart komma hit, vi ska bara chilla oss igenom dagen å mamma ska göra tacos, yummmm. Sen är det träning för mig! Längtar, Vendela har en ny asfeeeet korre, sjutk svår men JAG SKA KLARA DEN! :)
 
Igår så var jag, min kille, syrran å hennes kille på Talang Sverige! Vi satt i publiken alltså. Det var kul men emellan akterna blev det lite segt, men sen vart det kul igen hehe, många bra och många asdåliga! :p Min gamla danslärare körde & kom vidare wohoooo!
 
Anyway nu ska jag ta en dusch, puss!
 
 
Såhär såg jag ut igår, men sen bytte jag om och sminkade om mig, tyckte inte om mig själv med så mycket smink :o
 
Hittills till talang





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: