tv och kaka tihi

| Postat i: Emis days
0
Hej! Imorse vaknade jag av ett samtal från en asbra butik som vill träffa mig, om ett tag dock. Kommer berätta mer när det blir aktuellt, yay! Åkte till stan med mamma, hon ville handla lite i en thailändsk affär och sen så köpte jag en bok (fortsättning på Gömda och Asyl, ASBRA SANN BERÄTTELSE!). Vi käkade hos min kusin och sen åkte vi till In&Finn på Fridhemsplan, handlade lite med min rabatt och åkte hem! Frös så himla mycket idag så när jag kom hem tog jag ett bad och la mig i sängen och halvsov.
 
Mot kvällen gjorde jag en sockerkaka med banan&kanel i, yummyyyy alltså ni anar inte! Sen har jag kollat på tv& myst i soffan. Nu ska jag kolla lite 2 broke girls och sova. Puss på er! Har tyvärr inga bilder att bjuda på..
 
MWAH
Hittills till tv och kaka tihi





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: