Syster Sol

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Igår var det dags för mig & Laura att vakna runt sju på morgonen. Vid nio var vi på plats i Globen där vi skulle vara med i Syster Sol & Dirty Jens nya musikvideo. När vi kom dit kom vi på en koreografi som vi köttade i typ 40 minuter. Efter det var det dags för hår & smink som tog minst två timmar, herrejösses, haha. Fick på oss kläderna och sen fick vi lära oss en dans som alla skulle göra i någon slutscen. Den höll vi också på med rätt länge! Vi filmade i några timmar, sen fick vi mat (grekiiiiskt) och sen filmade vi igen, sen hade vi paus på typ en timme så jag & Laura gick till affären, bensträckare liksom! När vi kom tillbaka hade jag såååååå grov migrän och då kom Isabelle (Syster Sol) och masserade mitt huvud, omg det försvann direkt! Så sjukt. Hon är verkligen en sjukt snäll & fin person. Really humble. Sånt man uppskattar och respekterar. Helt underbar. Men ja, sen filmade vi till kl tio, då blev vi klara och fick japansk mat, seeeeen fick man åka hem. Helt bra dag, verkligen! Lyckad, rolig och minnesvärd! Hoppas resultatet blir tungt. Är sjukt glad att vi fick chansen till detta!!!!
 
Jag gillade allting förutom min frisyr haha den var det töntigaste jag sett. Jajaja, idag är jag förkyld och helt trasig i kroppen, jaja!
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till Syster Sol





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: