en bättre tisdag

| Postat i: Emis days, Emis friends&family, Emis world of dance
0
Halu people! Idag steg jag upp strax innan tolv, degade här hemma och sen träffade jag Hana & vi käkade på Max. A lot of food man! Sedan drog jag vidare till skärholmen med min mamma och jag fick en ny tröja av henne, som klippt & skuren för mig, älskar såna tröjor! (Ni får se imorgon thehe). Efter skärholmen drog jag till träningen och chockerande nog var vi ALLA på plats och det händer typ aaaaldrig hahaha. Träningen var sjukt kul bara, vi körde hråt och så hade vi som sagt skitkuuuul. WOO! Jag och Amanda gjorde en helt störd video haha, ska försöka lägga upp den! Har precis käkat och ska kolla lite serie sen soooova! Pusspuspuss!
 
 
Hittills till en bättre tisdag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: