angelikas och davids bröllop

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Igår var det en perfekt dag. Allt var perfekt från början till slut. Jag och T vaknade runt tio och började fixa oss inför Angelikas (min barndomsbästis) bröllop! Vi fick skjuts ut till Grödinge och vigseln blev lite försenad men det blev bra ändå! Stunden då musiken började och brudtärnorna kom är obeskrivlig. Vi bara väntade och väntade på Angelika och såg hennes pappa stå där och vänta på henne. Helt stört hur fin hon var när hon kom ut. Hon såg verkligen ut som en prinsessa! Jag kämpade med att inte gråta, det var så mycket känslor, min älskade tjej liksom, SKA GIFTA SIG. Helt sjukt. Jag bara log och fylldes av värme och glädje. T höll om mig under hela vigseln, så fin. Det fotograferades mycket och de förklarades som man & hustru!  De åkte iväg och fotograferades så vi gäster fick dricka Sangria och blev bjudna på frukt. När de kom tillbaka var det så fint, de möttes utav ''hooooande'' gäster med champagne! Inne i själva fest salen hade de inrett SÅ fint. Vitt och champagne-färgat! Vi fick äta efter en stund och det var ALLT möjligt i buffen! Potatissallad, gratäng, grillat kött, paella, spanska grejer osv osv osv (hennes man är spansk). Vi blev otroligt mätta och belåtna och det var mycket fina tal samt roliga aktiviteter under hela kvällen. Tyvärr kunde vi inte stanna så mycket längre in mot natten då man har rätt svårt att komma därifrån där vi var, men jag är glad att jag var med på största delen utav dagen! Jag är så otroligt glad, de är verkligen varandras pusselbitar och jag gillar hennes man, han har fått henne att öppna upp sig, och det kommer jag alltid att tacka honom för. Än idag är jag alldeles harmonisk och har värmen och glädjen i mig. Man insåg så mycket, hur mycket hon betyder för mig, hur mycket detta betyder för mig, alltså att hon fick uppleva allt, bara massa bra grejer liksom. Som sagt, allt var perfekt och jag är otroligt lycklig idag!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Haha, hon tog mig på röven (hon råkade haha) och då dog vi lite, as usual!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till angelikas och davids bröllop





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: