en sån fin kväll

| Postat i: Emis days
0
Hejsan! Kom precis hem från Jakobsberg där vi var hos Angiie. Det var en myskväll samt en hejdå kväll då Vendela flyttar till USA i typ tre månader...Vi åt jättegod grekisk mat, vi fikade och blev även spådda av Angiies mormor. Så himla sjukt för man känner ju ändå tjejerna och allt stämde verkligen på alla. Det jag fick fram stämde otroligt mycket och ''nyheterna'' jag fick gjorde mig otroligt glad. Verkligen. Älskar sånthär, haha! Iallafall, vi kramades med Vendi vid dörren och jag vart helt gråtfärdig..vilket jag VERKLIGEN kommer att bli på söndag då jag ska på hennes sista dansklass innan hon åker..alltså herråååå kommer bli ett av av tårar! Men ja..vi bestämde även att jag kanske ska med på One love kryssningen och lite mer..berättar om det blir aktuellt :) Är iallafall jätteglad just nu, det är det viktigaste. :)
 
 
Hittills till en sån fin kväll





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: