happytimes

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Hejsan hoppsan! Igår var jag så otroligt glad, det kom fler än vad jag hade förväntat mig till min första riktiga klass. Det var riktigt kul. Alla var verkligen inne i grejen och det var jättekul att se. Det kom en tjej från tidningen Södra Sidan eller vad den nu heter och fotade oss under uppvärmningen (Bilderna nedan) också, grymt! Efter klassen fotades jag och några tjejer utav Cesar som är ansvarig, han ville ha lite danspics :)
 
Sen åkte jag hem med Kimberly, eller ja till dom. Det var soligt men så jävla kallt ute och man vart helt seg efter dansen så jag och baby degade mest i soffan, sen kollade vi på en halv film för vi deckade sååååå fort!
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till happytimes





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: