redan måndag

| Postat i: Emis days
0
Hej! Vilket fint väder Sverige bjuder på idag, härligt! Imorse hade jag en arbetsintervju, har en till på onsdag, det gick iallafall förvånansvärt bra! Får ju bara hålla tummarna, det är 2014 liksom, omöjligt att få jobb haha. Vad har jag gjort då? I Fredags åkte jag till Darian, vi käkade pizza, godis, kollade på Escape Plan å snackade lite skit osv. I helgen hade jag träning med Revolution innan min klass, kändes jättebra både på träningen & klassen, bra energi! Sen var jag hos min moster Paulina & firade henne och min kusin Marcel, mysigt att vara med släkten :)
 
Igår dansade jag för Vendela och sen sa vi hejdå till henne, alltså åååååh vad sorgligt! Men ja, all lycka till henne, snart är hon här med oss igen! Idag har jag världens träningsvärk, dear lord! Men inge vila, för jag ska strax iväg till träningen och vi ska ha möte också. Big tings ah pon di way! Goodie goodie. Hoppas ni mår fint. Kram!
 
(inga bilder...sorry..)
Hittills till redan måndag





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: