so happy

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Igår var jag så himla överlycklig. Verkligen log hela dagen kändes det som. Undervisade min första dancehall klass för nybörjare. Det var inte många tjejer men oj vad kul det var! Jag berättade lite allmänt om dancehall och sedan gick jag igenom mycket old school steg. Jag tycker att det är viktigt att man vet vad det är man dansar, vad det har för historia. Så vi körde mest till låten här nedanför. Tjejerna var så glada och hade jättekul så det kändes bra. Det bästa är att man inte känner sig som en danslärare utan man blir mer som en vän och har kul tillsammans. Ser verkligen fram emot lördagar nu denna vår (och kanske höst!) !!! När jag kom hem hade min pojkväns vänner kommit. Jag och Jennifer käkade pizza, folk drack osv men jag höll mig nykter för ja, jag gillar inte att dricka längre! Det var iallafall en toppenkväll med massa skratt, popcorn, mat och mys!
 
 
Hittills till so happy





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: