utmattad

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
Halloj! Jag ligger här i sängen och går sakta men säkert tillbaka till mitt gamla jag hehe. Idag åkte jag in till stan med Anki/Revolution och tog klasser för Vendela. JEEEEZ vad jag är ur form alltså. Tre olika danslektioner och på varje lektion skulle man göra 30/50 utav allt (typ situps, armhävningar, grodhopp å rygglyft). Alltså förstååår ni att jag inte ens kunde stå upp när vi skulle hem sen?! Haha, wow kommer inte kunna gå imorgon meeen det börjar gå framåt nu, snart tillbaka på banan! Förut var det där a piece of cake för mig, not anymore people! Thehe. Kom hem och la mig i badet, kände ingen skillad för jag var redan dyngsur hela jag hahaha.
 
Ska kolla någon film nu, vi hörs! :)
 
 
Hittills till utmattad





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: