vurma in my heart

| Postat i: Emis days
0
Kommer ni ihåg caféet jag pratade om förra året när jag praktiserade på Makeup Studion? Jag sprang iallafall ofta dit och köpte kaffe till mig och min handledare och jag har aldrig fastnat så mycket för ett café som detta. Det är så bohemiskt, mysigt, som ett vardagsrum. Totally my style! Idag var jag där med Hana och hon tyckte också om det! Hana åt grillade mackor och jag åt en kyckling/avokado sallad. Jättegott, men det skulle vara bättre med isbergssallad istället för dehär ''lövaktiga'' haha vet inte vad det heter. Men ja! Som dessert blev det kaffe och en AAAASGOD chokladkaka med vaniljkräm. MUMS! Påvägen hem handlade Hana på In&Finn och sen åkte vi hem tillsammans.
 
Imorgon undervisar jag och sedan hem till killen, två dagar är för mycket utan honom hihi.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittills till vurma in my heart





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: