spanien, orihuela costa

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Hej hej hej hej hej! Nu är jag tillbaka från min höst-vacay!
Jag och Ishak har varit i Spanien, Orihuela Costa. Det var en välbehövd semester mitt i förberedelserna för hösten och kylan hehe. Hur var resan? FETT bra. Vi hade sol varje dag utom 2 dagar då det regnade och blåste. Då passade vi på att bara göra ingenting och...shoppa. Hihih. Vi pendlade mellan poolen, stranden och gallerian som fanns där i närheten. En dag åkte vi till Torrevieja också och shoppade. Jag kan ju inte vara den enda som tycker att shopping utomlands är hundra gånger bättre? Man hittar finare saker och dessutom mycket blligare. Catching.
Denhär resan var nog en av de skönaste/finaste jag gjort. Så mycket kärlek och skratt på en vecka med mitt livs kärlek<3
 
Nu är det andra bullar dock! Vi har massa inskolningar på jobbet och dessutom fyller mamma 50 år! 
Menmen, här kommer lite bilder för er som inte sett/vill se. Kramis!
 
 
 
Framme i spanien
 
 
Stranden La Zenia
 
 
 
 
 
 
 
Vi var i spelhallen en kväll och fick med oss en nalle och en mugg. Nallen ska Scoobi få och muggen ska Ossian få!
 
Här besökte vi själva stadsdelen Orihuela, hittade en utomhusgalleria vid bergen, massa butiker och en flod som gick igenom staden. (Flod, är det rätt????)
 
 
 
 
 
 
 
 
Denna dag var det soligt och molnigt, när vi kom fram till denhär stranden blev det mer och mer grått...sen bara vräkte regnet ner, haha. 
 
 
 
 
 
Vi hittade en 50's diner (LYCKAAAAAA!!!!..hehe)
Och vi besökte den hela 3 gånger under en vecka. Tihih.
 
 
 
 
 
Här skulle vi gå och dricka drinkar. Men stället vi skulle till var något helt annat. Så vi körde lite biljard och tog en drink och drog, haha.
 
 
 
 
 
 
 
Sista dagen åkte vi till Alicante för att ha närmre till flygplatsen. Vi sov på ett resort, SÅ jävla fint.
 
 
Nu orkar jag inte ladda upp mer, hoppas detta räcker =)
 
 
 
 
Hittills till spanien, orihuela costa





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: