A little thing for my friends

| Postat i: Emis friends&family
1
Dethär är ett litet inlägg till mina vänner. Man måste ju ibland låta andra veta vad man uppskattar & sådär, ellerhur?

Jag älskar att det finns personer i mitt liv som stannr kvar oavsett vad. Som ringer, smsar, frågar hur jag mår, som tar lite utav sin tid för att kolla läget, stötta, finnas där, bry sig. Nuförtiden är det väldigt svårt att lita på folk. Många uttrycker sig med orden ''jag finns alltid här''. Men när det väl händer något finns det ursäkter. Så jag vill bara säga tack, till er som älskar mig för den jag är. Ni är underbara, jag ska verkligen göra allt för att hålla kvar er i mitt liv. Jag är lyckligt lottad som får ha så fina personer i mitt liv. Få, men äkta, underbara, guld värda.

Det gör mig så jäkla glad.


Hittills till A little thing for my friends


h'

Meeeeeeeeen åh!! blev chockad och stum, alltså verkligen inga ord. Taaaaaack!! :)av alla personer lixom jag..(a)


URL: http://http://lozaano.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: