GULLY GOD IN GÖTA KÄLLARE. Minneförlivet.

| Postat i: Emis music, reggae&dancehall
0
Hej och godmorgon allihopa!!! Igår blev ett stort jävla minne för livet. Ni anar inte, tänker inte gå in på detaljer för att jag vill inte ''skryta'' men ah, fyfaaaaan!! Kvällen började med lite mingel bland danstjejerna b.la Melpo & Binta ooohhh va snälla tjejer! Sen var det massa förband osv och sen så dansade bääästa ReBouND! Grymma tjejer! Sen kom MAVADOOOOO!!! Jag & Jackie stod längst fram, fast inte så länge för det är sjuuuukt hur folk knuffades, men vi hann filma lite iallafall! Det var otroligt svårt att fota med min iphone men ja..aa iallafall sen minglade & dansade vi lite till för att dra på afterparty ;)

Kommer ALDRIG glömma igår. FYFAN vilket minne. <3

De enda bilderna jag lyckades ta på honom! Har mest videos!

Kommer snart upp fler bilder ifrån kvällen!

Hittills till GULLY GOD IN GÖTA KÄLLARE. Minneförlivet.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: