Studentskiva!

| Postat i: Emis friends&family
0
Hej mina fina! Mår ni braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa? Jag mår TOPPEN! Alltså igår var en av de roligaste kvällarna/nätterna på vääääldigt länge! Jag & Isabelle stod & dansade i typ tre timmar utan paus. CRED TILL DJ'N som spelade ASMYCKET reggaeton & dancehall. Folket där var verkligen partypeople, inte många som satt ner. ALLA dansade haha! När det var dags att gå hem missade jag o Pandan tuben troooots att vi sprang som dårar! Så det blev att vänta på nattbussen i en timme med Isabelle & en vän till. Fyyyy vad mycket skratt, i en liten busskur. Ah sötisar jag har iiiinga ord för hur kul jag hade!

Checka min sexiga utväxt, haha. Jag & Felicia väntar på tubeeen. Hon fick sin present av mig, en Bob Marley tavla som jag själv gjort :)

Såååååånnnny som man så fint kan kalla honom, jag o Pandan. O sen så Wisam & jag!

Pandan & ja tar en paus från dansandet!

Bästaaa!

Hittills till Studentskiva!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: