back to school!

| Postat i: Emis days
2
Hey heeeey! Okej så imorse var det dags för skola igen, last year! Det gick faktiskt bra att komma upp hehe! När jag kom till skolan var jag tvungen att kolla ifall det var rätt (men typ asså) haha det var bara massa småbarn där (okej ettor men dom är så SMÅ?!) och dom håller på att bygga om så det var flera väggar o korridorer som var igenmurade haha wtf? Iallafall! Vi fick info, schema, SL-kort och sådär! Inget märkvärdigt hehe :)
 
Har precis käkat mat och ska leta efter lite bra musik till luren!
 
 
Haha ''skola yeeeeeey''
Hittills till back to school!


Victoria

Jag hittade din blogg av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att skriva :)


URL: http://allaprivatlan.se
Emsan svarar:

Hej! Åh vad kul att du hitta hit! Ja det gör jag verkligen, kram! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: