Books

| Postat i: Emis days
0
Som de flesta vet så älskar jag att läsa (BRA böcker hehe). Oftast läser jag bara sådant som är baserat på sanna historier osv! Tycker såna böcker är bäst! Iallafall, i sommar har jag haft ganska tråkigt så jag köpte en bok men hann inte läsa den höhö. Idag köpte jag två till! En svensk och en engelsk. OM jag kommer få Engelska C som extra val i skolan så är boken bra då Engelska C innehåller mycket muntligt. Jag vill iiiiinte tappa engelskan så därför är det perfekt att läsa! Och de svenska böckerna köpte jag för att jag ska försöka få MVG i svenska i år och ju mer man läser, desto bättre blir man! :) Ingen av dessa böcker är baserade på sanna historier men skitsamma! ;)
 
 
 
 
Hittills till Books





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: