Dancin through life

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
2
Idag satt jag och pratade med Jonas ni vet? Skickade över massa videos ifrån hans klasser och han ''råkade'' klicka in sig på min youtube-kanal och där såg han min senaste dansvideo. Det är en video där Felicia (och pandan också) filmade mig påväg till skumpartyt, helt slut på ideer så jag gör egentligen inte så mycket, därför har jag inte lagt upp den på bloggen för att, ja, den suger haha! Men efter hans kommentar, asså jag GRÄT som en jag vet inte vad och han gjorde min dag, om inte mitt ÅR! Äntligen. FYFAN ni anar inte känslan i min kropp. Så kan väl lägga upp den iallafall. Håller ändå på med en ny, BÄTTRE! :)
 
 
 
Hittills till Dancin through life


Anonym

Vad heter din utube kanal? Är inne på mobilen så kan inte klicka mig vidare till den :)) du är skit duktig ju!

Emsan svarar:

Den heter emszan ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: