Jimmy Cliff at Gröna Lund!!!!

| Postat i: Emis days, Emis friends&family, Emis music, reggae&dancehall
0
Hej peeeeeeeeps! Har haft en fantastisk dag&kväll på Grönan med moster, två kusinerna och syrran! Magic! Vi gick runt på dagen och åt, fotade lite och sådär! Innan Jimmy Cliff kom upp på scenen frågade min moster en snubbe från bandet om hon kunde få sin Lp-skiva signad av Mr Cliff! Och han sa bara att han gör det om han får prata med mig, haha han vart helt kääär i mig, ville ta mig till Jamaica och grejer! Sick dude haha, men iallafall så efter konserten fick vi skivan signad åhh lycka! Konserten var så magisk, så bra stämning, så mycket kärlek i publiken! As usual på reggae konserter! Love it! De som inte var där missade nåt! Träffade även på två vänner från förut, Rafaela & Melissa, superkul! Aja här har ni massa bilder! :)
 
 
Jag och min färgglada kusin Alex!
 
 
Ossian o jaaaaa
 
 
FOOOOD!!!
 
 
Jag o min beundrare Dwight! Yey! Haha cpface :)
 
 
Jimmmmyyyyyyy !
 
 
Jag o kusinen Simooon! :)
Hittills till Jimmy Cliff at Gröna Lund!!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: