skratt attack

| Postat i: Emis days
0
HEJ! Jag är hemma från skolan nu, vi fick sluta tidigare! Alltså herregud, på snickerilektionen vi hade idag så har vi en lärare vi hade i ettan. Han är stor och ser ut litegrann som Sid i Ice age, haha sengångare ni vet? Han är asrolig och idag var alla vi i klassen fett fnittriga och övertrötta så det resulterade i att jag fick den fetaste garvattacken på åratal! Ni vet när man inte får men vill skratta? Alltså jag skrattade så jag grät och han ba skrattade med mig. Tillslut fick jag gå ut ur klassrummet för att få luft men när jag kom in igen gick det inte att hålla sig för skratt. Amajgad, dethär är inte första gången det händer, skrattar bara jag tänker på det. AAAAH hahah vad kul asså, jag vet inte ens själv vad jag skrattade åt liksom..Aja haha.
 
Efter skolan mötte jag upp Wisam & Pandan som är hemma från Grekland nuuuuu! Vi käkade, sen träffade jag på min mormor och följde med henne för att hjälpa henne med & handla lite grejer!
 
Hittills till skratt attack





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: