The skumparty

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Heeeeej! Läget råå? Här äre grejjt! Ska berätta lite om igår tänkte jag!
 
Jag o Felicia åkte till Darian där vi grillade smått, pratade, rökte, drack, you know! Det var helt okej, inget drag alls men mysigt haha! Vid elva drog vi till Lyran där det var värsta american-skumparty! Haha det var galet! Alla gick omkring halvnakna, helt blöta, fulla och ja, täckta med skum! Jag och Felicia var nyktra så det var superkul o se alla fulla människor hähä! Vid slutet fick vi (blåa?) shots av en kompis och då började det bli lite roligare haha! Nämen det var faktiskt kul! Träffade alla grabbar o tjejer ifrån Tullinge, gamla vänner ifrån Kästa och min klasskompis Amandaaaaa, snyggo!
 
Vi fick skjuts hem runt tre, och ja. Idag har jag varit i stan med mamma, kom nyss hem och nu ska vi göra hamburgare hihi! Hoppas ni haft en bra helg :)
 
 
 
 
 
 
 
Juste haha precis innan festen stannade vi och filmade lite när jag dansade och en rolig video på Felicia haha! Hade en sjukt bra kväll. Tack baby <3
Hittills till The skumparty





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: