who would you want to be?

| Postat i: Emis days
3
Om ni fick välja att se ut som någon annan, vem skulle ni vilja se ut som? Ni kan välja veeeemsomhelst! Kommentera nu, tycker sånthär är skitkul! Själv skulle jag välja Rihanna. Hon har kurvor, hon är söt och sexig, hennes musik har alltid olika stilar, hon är helt enkelt ren perfektion! Vackraste jag vet! :)
 
Hittills till who would you want to be?


Josefin

Jag skulle välja Rihanna, Ciara, Lauren Conrad eller Kim Kardashian! Rihanna och Ciara för att dom har sån härlig stil, LC & Kim för att dom har den andra typen av stil som jag diggar som fan! Lite av det ''tuffa'' och lite av det ''Fina fashion'' :D


URL: http://sjuttoon.blogg.se
Josefin

Jag skulle välja Rihanna, Ciara, Lauren Conrad eller Kim Kardashian! Rihanna och Ciara för att dom har sån härlig stil, LC & Kim för att dom har den andra typen av stil som jag diggar som fan! Lite av det ''tuffa'' och lite av det ''Fina fashion'' :D


URL: http://sjuttoon.blogg.se
Anonym

Amanda Bynes för hon är sjukt söt och härlig människa ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: