Yes i'm alive

| Postat i: Emis days
1
Hejhej! Kikar in här för att min söta vän Harumi tvingade mig. Haha! Ville bara säga att jag lever! Idag fikade jag med min bästaste Cissi, oh så BRA den tjejen är! Det var superskönt att bara få prata liksom! Även de gladaste personerna har nedgångar ibland, men jag reser mig upp snart igen, det gör jag alltid! Annars då? Äter som en häst, hamburgare typ tredje dagen i rad nu höhö..Kollat på världens bästa film ''A walk to remember'' ohhhh Mandy Moore är så snyggggg! Men grät som fan, så sorglig haha helt forever alone man är! Juste mormor kom hem från Polen igår och jag fick lite ''småpresenter'' hehe ni får se en annan gång :)
 
Take care :)
 
Hittills till Yes i'm alive


Cissi

men ÅH, duuuu e bra! <3


URL: http://sisssis.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: