2012

| Postat i: Emis days
0
Okej, alla sitter och skriver årsresumeér och jag har alltid gjort det, men jag orkar inte gå igenom hela 2012. Haha. Kan säga att 2012 varit en rejäl berg och dalbana. Har tappat bort mig själv, gjort helt fel val. Sårat oskyldiga personer. Försökt att inte öppna min själ så mycket för vänner, men har redan förlorat några. Senast inatt förlorade jag ännu två vänner, av helt idiotiska skäl. Fattar inte..
 
Ikväll ska jag och Felicia äta gotti middag här med mamma och syrran, sen ska vi över till Kristofher och vara där en stund tror jag, sen hem & mysa! Vi orkar verkligen inte med fest, haha! Emi & Fellie style! Hoppas ni får en superfin kväll, ta det lugnt med alkoholen så ni inte hamnar mitt ute i ingenstans haha! Och ja, till nästa år ska jag försöka skärpa mig med bloggningen, har ändå saknat det, trots min bloggtorka!
 
 
Detta halsband från BikBok ska jag ha på mig ikväll..till mina mjukisar HAHA. Nej får rota fram något, blöh! Puss!
Hittills till 2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: