8 days

| Postat i: Emis days
1
Hej bloggen! Imorse försov jag mig.. gick till köket, kollade ut, gick och la mig igenom HAHA no way att jag skulle ut i den stormen! Meeeen jag var tvungen att gå ut senare ändå, hade ju träning och den ville man inte missa! Det gick bra, dom ändrade dock slutet i en korre & la till en mini korre, sen har vi ett ''intro'' att lära oss. Wow, sjukt mycket nu! Imorgon sätter vi placeringar osv! Shit, bara åtta dagar kvar, det närmar sig! Helt sjukt dethär!
 
Och guess what? Jo, jag har blivit förkyld! Kommer säkert bli sjuk nu också, alltid så med mig. Jag viiiiiiiiiisste det, när jag verkligen inte HAR TID att bli sjuk så blir jag det. DAAAAAMP. Aja, tänka positivt blire nu då!
 
 
Nu ska jag sova, natti!
Hittills till 8 days


Cecilia

KLÄ DIG VARMT, DRICK MASSA TE OCH VATTEN, ÄT MASSOR, TRÄNA BRA, TVÄTTA HÄNDERNA 24 OSV OSV OSV... DU FÅR EJ BLI SJUK TILL DEN STORA DAGEN!

Krya på dig fina!

PUSSSS

Svar: Åh sötis, jag gör allt detdär! Fast tränar inte, blir alldeles för andfådd och yr haha! Men äsch, har jag feber den dagen kör jag iallafall! :p Tack fina <3
Emilia Marley


URL: http://byailicec.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: