amandas ''firande''

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
0
Alltså faaaaaaaaaaaaail. Vi skulle ju vara typ tio pers igår, men tror ni inte alla sket i & komma/bangade? HAHA. Det var bara jag, Amanda och Ida. Fail som fan! Men iallafall, vi var på Hellströms en stund eftersom det var proppfullt. Sen skulle vi in på Snaps men jag orkade inte slösa pengar på inträde så stod & snackade med Nklas & Emma en stund haha! Sen drog vi till Amnesia, astidigt men ändå! Träffade på Kimani där, supertrevligt! Drack fruktdrinkar och sådär, men vi var så jävla otaggade då det blev helt ändrat i planen så vi satt bara i sofforna och surade. Hahahaha dör. Efter typ en timme på Amnesia drog vi till Burger King och sen hem. ASNICE. HAHA.
 
Jag fick skjuts hem av en fin person! Sen skulle jag ge en cigg till Dennis & K men stannade där till typ fyra och kollade på Kill Bill. Jag var ju lullig så skrattade hela tiden, lovar dom ville typ slå mig haha.
 
Alltså bilderna, ah, ingen kommentar! :)
 
 
Ida och jag, lite suddiga kanske?
 
 
Mandy o Ida, lite trötta på livet
 
 
Alltså HAHAH Amanda, så söt!
 
 
Alltså, ja...Amanda ville att jag skulle fota hennes fot när hon tig av sig klackarna.....????
 
 
Flickseeeen!
Hittills till amandas ''firande''





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: