countdown!!!

| Postat i: Emis days
0
Hej bloggen min! Fyfän, sjuk - check! Igår drog jag till träningen, vi körde i en lokal utan speglar, satte placeringar, fick lyssna på mixen ( SÅ JÄVLA TUNG; DÖÖÖÖÖR!!!!) och gå igenom allt tusen gånger! Det blev lite för mycket för mig så jag vart asledsen och lite arg på vissa men ah iallafall!
Idag var vi tydligen lediga i skolan så jag har sovit ut, och ska bara ta det lugnt, idag har jag inte träning så vilar extra mycket. Alltså nu måste jag bara va sådär pinsamt ärlig; varför har det exploderat en massa finnar på mitt ansikte för? Det är så sjukt, när jag tar ppiller går det över, men dessa, nej de sitter där i två veckor. Och hela fejjan är fan förlamad, hahahahaha orkar inte, håll tyst Emilia. Ajaaaaaaaaaaaaaaaaaa puss, haha!!
 
Nej juste, vill ni skrattar lite så kolla på denhär videon! Ni minns väl min vän Nina, från dansen? Hur bra är inte hon? Hennes videos sprids över hela facebook haha!
 
 
Hittills till countdown!!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: