dancehall lucia bash

| Postat i: Emis days, Emis world of dance
0
HEJ!!! Okej, som de flesta vet så blev Demarco inställt. Han kommer till Sverige den 19 december istället! Astråkigt, blev asledsen, men det är okej nu! För vi fick uppträda iallafall haha!
 
Igår möttes vi alla upp i Afridas skola och fixade oss, duktiga Kevin fixade mitt hår och jag kände mig som en dragqueen med allt smink haha! Vi käkade donken innan, för att inte ha en empty belly liksom! Vi kom till Slakthuset vid tio och fixade oss lite mer, hade pepp talk och övade övade övade! Fy vilken glädje denna grupp ger mig! Vid halv ett gick vi ner till dansgolvet, Dj Patuu ropade in oss, vi gjorde en fet ring, värmde upp med lite danssteg & sen hörde vi ''Aqces, get your positions now!'' och ställde oss i våra placeringar. Alltså adrenaliiiiinet!!! När vi dansade, alltså woooow vilken respons man fick av publiken, såg min syrra, Felicia och mosters man Daniel där framme och jag hade så jääävla kul! Vi krockade lite när vi bytte placeringar men det glömde man bort eftersom vi var så TUNGA!!!! Vi levererade som fan! Alltså shit vad nöjd jag var, och våra lärare berömde oss som FAN! ALDRIG haft så kul i hela mitt liv. Älskar det här så jävla mycket!!
 
Efter showen fortsatte några av oss att dansa ett tag till, gjorde ringen, Kevin körde grov daggering med alla typ hahahhaahha dog, askul! Sen var det Melpo's tur att stå på scen, hon körde typ fyra av sina låtar, duktig tjej! Hon nämnde Aqces två gånger yaaaaay haha, och Big up'ade oss, glädjee! Aaaah, iallafall! Påväg hem var det jag, Felicia, syrran och Daniel. Vi fick gå ända till Gullmars, Daniel ramlade och slog i röven (HAHAHA) och ja, alltså hela kvällen var verkligen magisk. Hade mina närmsta där och min fina dansgrupp. Är evigt tacksam för att vi fick chansen till detta, hör ni det Enough?! Hehe.
 
Hoppas vi får fler fler fler såna här gig. Love this. Vet inte vad jag ska skriva mer för det blir en uppsats ändå haha, så jag slänger in en MASSA bilder i nästa inlägg! Puss!!!!
 
 
Innan showen
 
 
 
Hittills till dancehall lucia bash





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: