döende. halsfluss. skjut mig.

| Postat i: Emis days
0
Jag har inte varit levande. Haft så jävla hög feber nästan 40 grader. Bara legat i sängen och sovit. Jag har nog aldrig upplevt sån fysisk smärta någonsin i mitt liv. Varenda ben i min kropp gör ont, har inte kunnat andas, min mage har varit så spänd, som att någon draaaaar i den, mina knän och höfter har typ låst sig. Alltså ni anar inte hur mycket jag gråtit av smärtan, aldrig aldrig aldrig mer! Nu har jag inte haft feber på några timmar och hoppas den försvinner helt! Nyårsafton om två dagar ju, de här gååår inte! Jag och Felicia ska på party på dansskolan me alla våra vänner och danstränare/dansvänner juuu! :( Får hoppas på de bästa!
Hittills till döende. halsfluss. skjut mig.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: