new jacket

| Postat i: Emis days, Emis shopping
0
Hejsan! Idag gick jag upp vid halv tolv och åkte till Huddinge med mamma. Hade lagt undan en jacka som jag blev kär i för några dagar sen, provade den igår när jag och Linnea var på H&M och jag visste att den va min, mohaha. Egentligen vill jag ha en FET baseballjacka (en varm såklart) men de kostar ju så fruktansvärt mycket!
 
Nu ska jag ta & äta något och sedan iväg till träning! Slutar dansen vid sju, hemma vid åtta, fixa sig & sedan utgång! Fuuuuu*k  vad kallt det är. Bu.. kommer ju bryta benen om jag ska ha klackar ikväll haha! Nä, får nog ta mina air force i väskan. Yup!
Så jag tror inte vi hörs mer idag. Ha en fin lördag! Puss!
 
Hittills till new jacket





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: