snälla gud gör mig frisk till torsdag

| Postat i: Emis days, Emis friends&family
1
Hej bloggen! Usch igår hade jag feber hela dagen och klarade verkligen inte av att gå till träningen! Är jätte ledsen för det men what to do, skulle inte ha kört så hårt i lördags, aja :/
 
Även om jag mådde skit igår och höll på att dö typ, så åkte jag till Felicia! Behövde låna lite kläder till Gambia/till showen och vi har ju inte setts på en månad så ville inte dissa henne bara för att jag är sjuk! Vi började rensa hennes garderob och jag fick lite kläder, yaaay glad tjej! Brukar alltid vara tvärtom hah! Konstigt nog mådde jag bättre när jag var där, tog iförsig en värktablett och åt rätt bra igår så det kanske var därför? Aja, klippte ihop en liten video på hur det såg ut när vi var hos henne. Alltid knasigt, men that's us! Hoppas ni gillar den, hehe :)
 
Nu ska jag ta ett bad och fixa lite käk, och vila!
 
 
Hittills till snälla gud gör mig frisk till torsdag


: ]

Hahahah it looks so fum to be with you two!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: