vi tjejer alltså!

| Postat i: Emis days
0
Hej bloggisen! Hoppas ni alla mår bra! Jag är fortfarande lite förkyld, men det börjar släppa! Nu blev dock min fina bästis sjuk, undra om det var jag som smittade henne, haha, nutteeee! Har precis gett upp packningen, det gåååår inte! Vi tjejer vill alltid ta med oss allt vi har i garderoben! Jag vill ju ändå ha fina outfits, och det är bättre med för mycket än för lite, visst? Jag suger på att packa så mamma får hjälpa, hon är bäst! Har lite grejer i tvätten också som måste bli torrt, sen kan jag packa resten, får bli imorgon! Yay, imorgon natt åker vi! Africaaa <3
 
Jag vet inte om jag kommer uppdatera bloggen därifrån så följ mig på instagram (emiliamarley) där kommer det säkert upp lite bilder under resans gång! :)
 
Hittills till vi tjejer alltså!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: