Ett monsteeeeer!

| Postat i: Emi pics
3
Hejhejhej! Idag mådde jag bra fram till typ 4 o clock. Jag blev ett monster, alltså jag ville bara gråta & skrika, och jag visste själv inte ens varför! Bad timing var det också när jag hade en bra chans på & göra en grej. Sen kom jag på att jag glömt ta p-piller i två dagar nu. Whoops. Där har vi anledningen! Nu är jag hemma iallafall och ska in i badkaret, fryser ihjäääääääääääl! Ps. Thankful for all the opportunities people give me.

En gladglad Emilia sju imorse!

Hittills till Ett monsteeeeer!


Anonym

din lilla hora sluta hitta på att din mamma är psykiskt sjuk o att din pappa inte finns vafan skärp dig?! och vf sägeru att du undervisar asså vf ljuuuuuuuugeru för troru man ska tro på d? så fucking ful du e bitch

Emsan svarar:

1. Slå upp ordet hora, please

2. Min mamma ÄR det

3. Min pappa finns, men inte i mitt liv

4. Jag har aldrig sagt att ja är anställd som danslärare, eller?

5. Jag har aldrig sagt att jag är skitsnygg.

So what's your point?

just a person who cares, :/

Emi, ta inte åt dig, vafan. skojar folk nuförtiden. dem använder hora ordet för ofta nu alltså. du vet hur ditt liv ser ut, det räcker bara där, hon/han behöver inte veta det. vafan den här personen har bara inget bättre för sig än att gå runt och sänka ner folk. be strong, you know who it is.

Förlåt, men kändes rätt att skriva det här till dig nu, för sånt gör mig bara fett sur!! Hope you understand!! Peace!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: