Igår & Idag shoppade jag dethäääääär!

| Postat i: Emis shopping
0
Hej mina fina!!! Ohhh vad jag är glad!!!! Så sjukt att så fina människor finns i mitt liv. Alltså kan iiiinte beskriva min lycka!! Men nu tänkte jag visa upp vad jag kom hem med igår & idag! Lite senare idag får ni se vad jag fick av A !!!! DÖÖÖÖÖR <3

H&M

Lila/Blå från GinaTricot

Bandana i en fin lila färg, Fd TopStreetwear/Stash house butiken

Fuuuunkyyyyyyy örhänge! Hade ångest, det fanns bara ett lila kvar men jag tog det blåa..haha

 

Minimascara från H&M & presentkortet fick jag av min kusin!


IDAG köpte jag allt ifrån H&M:

 

Perfekta ''baggy''. Inte för lösa, inte för tighta. Me love dem.

Hittills till Igår & Idag shoppade jag dethäääääär!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: