MIN blogg

| Postat i: Emis thoughts
0
Alltså gaaaaaah jag orkar seriöst inte med onödiga människor! Alla som läser min blogg vet att jag är en snäll person och hatar bråk. Men nu måste jag få vara en bitterfitta för vissa grejer irriterar mig så stört mycket! Jag tycker verkligen inte om personer som klagar på mitt bloggande. Alltså, det här är MIN blogg. Ena dagen har jag massa inlägg om det&det, andra dagen har jag bara bilder på mig själv & vissa gånger har jag bara dancehall upplagt. Alltså, VARFÖR läsa om man stör sig så mycket på innehållet? Ja, ni kanske är besvikna, det är inte med meningen, men ni måste förstå att jag lag lägger upp sånt som intresserar MIG och gillar ni det så klickar ni er in här, om inte, hitta någon annan rolig människa. Förlåt, menar verkligen det men det är inte okej alltså. Ja, min blogg heter Marley och det är för att jag är uppvuxen med reggae och för att folk kallar mig det (på skämt ja). Men alltså..ja..Det var väl typ det. Så nu vet ni! Annars till alla som skriver fina kommentarer & sådär, love to you guys. XOXO / Eran emsi!

Ps. Kika in här imorgon vid 12:00, en tääävliiiiing ;)

Hittills till MIN blogg





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: