<3 from 2011

| Postat i: Emis friends&family
1

Jag tänkte lägga in lite bilder från minnesvärda dagar från 2011. Älskar er (som är med på bilderna) mucho mucho!

 

My b-day. Lollo, Felicia, Sanna, Agnes och ja

 

Pandelis & jag

Max & jag!

Bästa vän & jag

Emma & jag

Jag & Hana i skolan

Jag, Olle och Emma innan dans showen

Kim & jag

Bästa vän & jag

Summercamp

Cissi, jag o Jonas

Klassen

Första danslektionen med Sean

Danslektion

 

 

Hittills till <3 from 2011


Emsan svarar:

Ja det stämmer. Jag tyckte det var asbra att kunna få dela med mig av min ''sorg'' osv. Men när jag gick därifrån tänkte jag ''jag har levt ensam med detta tillsammans med min syster, jag kan fortsätta leva ensam med det''. Skulle nog bara knäcka mig om jag började prata om allt jag varit med om osv.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: