Födelsedagspresenter från min CIZ!

| Postat i: Emis friends&family
1

Asså...ROOOOOSA&LIIIIILAAAAA BANDANAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

SWAGASS KEDJA! Förstår ni min lycka? Har letat ihjäl mig och nu fick jag den perfekta kedjan.

 

Asså åh vad jag gillar denhär bruden. Ett fett jävla inlägg till henne här. Jag o Cissi har känt varann i 9 månader typ och hon vet precis vad jag gillar. Snacka om att va en perfekt kompis. HAHA aahhhh inte nog med att jag inte ens förväntade mig något (bara att hon kom ikväll) så fick jag TRE saker. Asså jag är bara så jävla glad för de här sakerna är så swag så jag flyger, typ. MUAAACKKK!!
Hittills till Födelsedagspresenter från min CIZ!


Anonym

Assåååååå haha jag älskar att du blev så överdrivet glad fina du! Du är så gullig! Puuuuuuusssssssss <3 !!!!


URL: http://sisssis.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: