Första ''svar på fråga'' i denna blogg!

| Postat i: Emi answers
0
Du nämnde förut att du verkligen vill satsa på dansen i år. Så hur mycket kommer du dansa nu? Hejar på dig. Kram!

Svar: Ja precis jag ville satsa stenhårt, dansa på olika dansskolor & för olika lärare + ta privatlektioner. Men nu har jag fått jobb och det känns som att jag måste prioritera skolan och jobbet eftersom det här är en bra chans att liksom äntligen kunna köpa grejer som jag förtjänar. Om ni fattar? Jag vet inte hur mycket jag kommer att dansa just nu, om det är en gång i veckan eller två. För jag hinner absolut inte mer än så, kanske drop in klasser någon gång. Men vi får helt enkelt se, bara jag dansar överhuvudtaget gör mig glad självklart

Hittills till Första ''svar på fråga'' i denna blogg!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: