I thought u guys should know..

| Postat i: Emis thoughts
3
Det finns tider då ALLA kan må dåligt. Jag vill säga till varenda en av er som klickar in sig här att allt ordnar sig. Tiden läker alla sår, trots att ärren består, så klarar man sig igenom varenda grej. För vissa tar det längre tid, för vissa går det direkt. Alla ni är lika mycket värda och glöm inte att behandla andra som ni själv vill bli behandlade för på det sättet sprider man glädje i samhället! Hjälp till att förändra en del av världen genom att vara er själva, och ta ingen skit. Folk som är elaka eller orättvisa har själva förmodligen ett trasigt hjärta. Jag menar, vem blir glad av att göra någon ledsen? Jag VET att det finns så fina människor därute, problemet är att man tar de för givet. Don't do that. Livet är kort och det låter jävligt dumt för att egentligen så är livet det längsta man kan få..men kom ihåg att alltid vara er själva & sträva efter era mål & drömmar, finnas för era älskade och leva så som ni vill. Det är ju trots allt ert liv och ingen annans. Virrig liten text, men jag hoppas ni tar åt er! Massa, massa kärlek. / Em'

Hittills till I thought u guys should know..


J.

Läste i din (gamla) blogg för ett tag sedan att du tog kontakt med "Maskrosbarn". Vad hände med det?

Anonym

Hur kom du över Sebbe?

Emsan svarar:

Till J:

Ja det stämmer. Jag tyckte det var asbra att kunna få dela med mig av min ''sorg'' osv. Men när jag gick därifrån tänkte jag ''jag har levt ensam med detta tillsammans med min syster, jag kan fortsätta leva ensam med det''. Skulle nog bara knäcka mig om jag började prata om allt jag varit med om osv.



Till Anonym:

Jag tänkte på vilken skit han varit mot mig och umgicks väldigt mycket med vänner. De fick mig att glömma, visserligen tog det tid men det gick! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: