Inlägg nummer ett i min NYA blogg

| Postat i: Emi - get to know me
2
Okej peeps! Nu har jag en ny blogg, ny start, nya minnen! Låter good huh?! Okej jag vet att jag har ett fånigt bloggnamn, hohiho, men jag kom inte på något mer klockrent hähä! Folk kallar mig för Marley (mest i skolan) så why not?

För er nya läsare tänkte jag berätta lite kort om mig själv! (Ni kan ju också kika in på min gamla blogg www.emsan.tk eller www.aboutemsan.blogg.se =samma blogg,  för mer info osv om mig)

Jag heter Emilia och är en bisexuell tjej på snart 19 år & bor i Stockholm med min mamma. Jag har en syster & två halvbröder. Jag är polack..höh. Det bästa jag vet är att dansa, sminka, lyssna på reggae, skratta och vara med fina vänner! Jag har en stor kärlek för skor&örhängen. Har liksom en hel samling hemma! Det värsta jag vet är vinter, lögner & fördomar. Blä på sånt! We want peace! Jag är annars en glad & positiv tjej. Envis och lite lat är jag också, but hey, who is not?

Jag går i andra ring (gick på IV, därför går jag ett år efter) i Huddinge och studerar Design&Inredning, men det jag vill hålla på med i framtiden är dock Styling (MakeUp,Hår osv). Jag har många drömmar & mål här i livet men jag tar en sak i taget!

Personer i mitt liv ni kommer att få höra om: Patricia & Ossian (syrran o hennes son), Felicia (bästavän), Cissi, Hana,Linnea, Max, A, och många många fler!

Hittills till Inlägg nummer ett i min NYA blogg


Marie

Vad kul det ska bli att få följa din blogg från start :D

Anonym

FUN!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: