Jobbfredag

| Postat i: Emis friends&family
2
Halllåååå! Alltså jag har en liten liten sak att erkänna och det är att jag hatar att jag jobbar helger. Självklart kan man gå ut och sånt efter jobbet men fan man orkar ju inte. Haha! Helger är ju de dagarna då man får mest timmar på sig & jobba så jag tackade ja. Men hmmm...ah vet inte. Det får gå! Måste få det att fungera på något sätt haha! Ja, idag ska jag då alltså iväg & jobba till åtta. Efteråt ska jag fiiiika! Wii! Ha en fin fin dag!

En såndär whatever video med Cissi igår. Bäst. <3

Hittills till Jobbfredag


Cissi

Åh vad jag e dukti............ -.- haha, pusssssssssss



Kommer btw hata att inte ha dig vid min sida :(


URL: http://sisssis.blogg.se/
Emsan svarar:

Detsamma gumman...du anar ej..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: