My Love Confessions

| Postat i: Emi - get to know me
1



1. Jag älskar när den jag är tillsammans med/gillar kollar på mig & ler. Utan någon anledning. Det får mitt hjärta att göra volter!

2. Jag älskar när den jag är tillsammans med/gillar håller handen på min kind/hals (se bilden). Det pirrar i hela mig då, hähä!

3. Jag älskar när den jag är tillsammans med/gillar kan få mig att le när jag är ledsen. Det är fan magiskt!

4. Jag älskar när den jag är tillsammans med/gillar överraskar mig (kan vara vadsomhelst) för man vet aldrig vad det kan vara & oftast är det så sjukt gulliga grejer som man inte alls förväntat sig!

5. På killar älskar jag armar & läppar. På tjejer älskar jag ögon & tatueringar.

6. Jag har alltid försökt & va en romantisk tjej. Hur kul är det att vara tillsammans med en coldhearted bitch liksom? HAHA!

7. Jag HATAR när folk ska börja mysa mitt i en film man aldrig sett förr. Man ba hallå jag vill se slutet? HAHA :p

8. Det är så sjukt hur god killparfym är, jag själv vill använda det men skulle vara lite weird....

9. Tjejer/Killar som leker svåra. Bye bye. Aldrig hundat efter någon om den inte visat intresse. & det ska inte ni heller göra! Så OSEXIGT.

10. Till sist. Att få höra ett ''vad fin du är'' kan få mig att må bra i minst en vecka. Det är sant.

Hittills till My Love Confessions


Anonym

hahahhahah sjuan, ja håller med dig :p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: