Nyårsafton 2011/2012

| Postat i: Emis friends&family
0
Okeeeej då kickar vi igång första ''riktiga'' inlägget här! Woop!

Min nyårsafton var såååå kul! Fixade mig hos syrran, fick sminka henne (yay!) och Mary fixade mitt hår, theeeenk you! Sen drog vi på partäy hos syrrans killkompis Sami. Det blev massa lekar, skratt och för mycket av det goda för vissa. Ha! Nejmen det var askul! Finns speciella människor därute..höh. Vi kom innanför dörren vid six o clock och somnade direkt. Vaknade vid tolv idag av att syrran gjort frukost. Gull! Nu är jag hemma & ska ta det lugnt. HAH! Juste faaaaaasen jag lovade mig själv förra året att ta mer bilder i år men detta (förutom egobilder) är det enda vi lyckades klicka! Anyway, hoppas ni hade en bra nyårsafton? Pusspuss!

Jag & syrran. Supertaggade med konstiga miner redan efter första drinken!


Hittills till Nyårsafton 2011/2012





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: