Prao&Jobb!

| Postat i: Emis days
1
Shuuhuu bloggen! Ännu en såndär cp-bra-dag!! Hähä! På praktiken fick jag springa massa ärenden, gaaaah älskar min praktikplats, ni anar inte! Fick sluta tidigare & då drog jag direkt till jobbet. Väääääldigt segt idag men det gick bra iallafall! Felicia bästis kom förbi en snabbis också, gullan!

Nu hade jag tänkt ta ett efterlängtat bad & äta chips & kolla Pretty Little Liars! MYS på högsta grad! HOHOHOH! Fan vad det blåser ute, jag fick kriiiiiiiiiga mig upp för backen preciiiis utanför min port, kände mig som i en film. Snöstorm & backar, hahaha yeyeee vi hööres!! MUACK!

Hittills till Prao&Jobb!


Anonym

Fin tjej med en bra grej. Hennes blogg är bäst och bra, bland ''favoriter'' är de den man ska ha! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: