Snipp snapp tuuuuut så var kvällen slut!

| Postat i: Emis friends&family
2
Hejhej bloggen! Tidig kväll, jag vet. Men kvällen blev iiiiiinte riktigt vad jag hade planerat så det slutade med att Cissi kom en stund & sedan satt jag på Hellströms med Felicia & Ida! Fellie drog vid tio så jag kände att jag inte hade något mer & göra där och åkte hem jag med! Lika bra det eftersom huvudvärken är & hälsar på! För övrigt så älskar jag Cecilia. Asså världens jävla bästaste tjej. Fick de bästa presenterna av henne, asså aahhhh vad glad jag blev!!! Ni får se snart!

Bestis festis



Hittills till Snipp snapp tuuuuut så var kvällen slut!


If you see me you will love ,e

menar du på riktigt?? bästis festis..du tar hennes stil och nu hennes ord, skaffa dig något eget, patetiska MÄNNISKA!!

Emszan svarar:

Oj? Jag anser mig själv inte riktigt ha en ''stil '' men om det stör dig att jag har likadana kläder som andra eller något annat så, FÖRLÅT. Och ord? Wow, har fan inga ord för DIG, fega lilla människa. Coldhearted bitch ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: