Stil?

| Postat i: Emis thoughts
0
Hejsan hörrni! Jag tänkte börja dagen med att svara på en kommentar jag fck igår som fick mig att fundera! Jag vill inte alls vara negativ i bloggen, vill faktiskt bara uttrycka mig så ingen missförstår!

Det var någon feg, anonym liten jävel som skrev att jag snor någons ord & stil. Då undrar jag för det första: Vems stil? Och för det andra: Hur kan man sno ord..? Jag menar, ord är väl för att använda de? Och samma sak med ''stilen''. Kläder är till för att folk ska köpa de. Jag anser mig själv inte ha någon stil. Jag klär mig verkligen i allt möjligt. Jeans, hoods, cardigans, mjukisar, tights, denimskjortor, ah you name it. Jag har ingen stil utan jag kör bara på det jag är bekväm i & tycker är snyggt. Vill man kalla det en stil så varsågod. Men hur kan man ''sno'' någons stil? Man kan inspireras, ja. Man kan köpa likadana kläder, men sno? Om jag nu ''snor'' någon stil borde den personen ta det som en komplimang ellerhur? Tycker bara sånthär är sååååååå löjligt så det finns inte! Ni vet själva att jag inspireras av allt & matchar lite hejvilt med allt! Men något jag verkligen, verkligen gillar är denhär 80's/ghetto/vintage/hiphop looken. Svårt o se det framför sig kanske? Vet inte hur jag ska förklara men vaaaad spelar det för rooooollll? Så tycker dethär är så löjligt alltså. Aja, tack för mig! :D

Hittills till Stil?





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: